A MÁVINFORM közli, hogy a vasútvonalakon folytatják a felújításokat, karbantartásokat, ami miatt adott időpontokban az utasokat vonatpótló autóbuszok szállítják október elején.
A Budapest - Esztergom (- Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 21.20-kor, 22.20-kor, 23.20-kor, az Esztergomból 21.08-kor, és 22.08-kor induló vonatokról Solymár és Pilisvörösvár között október 4-én, Pilisvörösvár és Piliscsaba között október 5-én vonatpótló autóbuszra kell átszállni. A Budapest - Esztergom ( - Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 21.25-kor, 22.25-kor, 23.25-kor, illetve az Esztergomból 21.08-kor, és a 22.08-kor induló vonatok helyett Leányvár és Piliscsaba között vonatpótló autóbuszok közlekednek október 6-án. A Budapest - Esztergom ( - Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 20.20-kor, 21.25-kor, 22.25-kor, 23.25-kor, illetve az Esztergomból 21.08-kor, és a 22.08-kor induló vonatok helyett Leányvár és Esztergom között vonatpótló autóbuszok közlekednek október 7-én.
Én rájöttem közben, hogy nincs okunk panaszkodni '^^ nekünk azért van ilyen gyönyörű Csodakukacunk, hogy ne zajongjunk a hosszú vonatút miatt.... más ennyi idő alatt bőven lezötyög Fehérvárra, de azt mégsem ilyen szép meg modern körülmények között teheti meg '^^
Ha csak az alagút lenne egynyomtávú és ott állnának sorban a vonatok, hogy átmehessenek rajta... azt még bőven el lehetne viselni.
Szép álom lenne ha végig dupla sínen jönnének-mennének a vonatok... de nem lesz második sínpár, az biztos. Ahhoz fúrni kéne mégegy lyukat a hegybe mondjuk, meg abba kéne hagyni a 4-es propaganda metrót és a pénzt ebbe invesztálni... mondjuk. Bár, HA igaz, amit a Kárpátok Új Géniusza és Szakértő Kormánya szajkóz, és az EU-s pénzeket mégsem lopják el teljesen ÉS meg lesz az akarat is, akkor van remény. Gondolom az EU-s pénzt nem lopják el teljesen, mert valamit azért kell a népnek is szórni, hogy kuss legyen, úgyhogy akkor már csak az akarat hiányzik ;)
.
Hála az égnek, akkor legalább már az óbudai megállás sztornó :))
Pilisvörösvárig volt róla szó.
Dehogy nincs értelmes magyarázat... pl hogy csak egy pár sín fut szinte végig, és ezért várunk Óbudán, Vörösváron, Leányváron, Dorogon, Esztergom-Kertvárosban 20-20 percet. Őszintén remélem, hogy a "felújítás" alatt a második sínpár kiépítését értik...
Na igen, ennyi idő alatt fénykorában a Szeged-Budapest Express teljesített. Valamikor a nyolcvanas évek elején... Tudom én, hogy az Alföld, meg az villamosított vonal, de akkor sem tudok elvonatkoztatni, hogy ugyan mért kell 1 és 3/4 óra 55 km megtételéhez. Erre ugyanis 2007-ben nem lehet értelmes magyarázat. A Siemensek szerintem is jók, a szemetelés-firkálás nagyon bosszant, pedig minden éjjel takarítják tisztességgel a vonatokat ám! (Én már csak tudom, rálátok az ablakból.) Egyetlen bajom van velük, nem ilyen hosszúra nyúlt utazáshoz tervezték az üléseket...
Nos... szívből remélem eredményes lesz a felújítás és a modernizáció. Én úgy saccolom, hogy kb. 30 év múlva (talán) eljutunk egy jó átlag osztrák szintre (mostani osztrák szintre, mert ők addigra az akkori állapotunkhoz képest +50 évet ránk vernek még)... Elég sokat jártam Pestre dolgozni a kis Siemensekkel (amiket én kedvelek személyszerint), de megmondom őszintén, hogy a nonstop késés (szaa' azért egy Esztergom-Pest átlag 1 és 3/4 óra az nagyon durva, és ha azt mondom nagyon, akkor úgy értsd: nagyon...), szinte nonstop problémák (légkondi, lerobbanások) élvezhetetlenné és kibírhatatlanná teszik az utazást. A baromarc kölkök már itt is firkálnak, benyomkodják, kitépdesik az ablakszigetelást, beverik az ablakokat. Ilyenkor fogalmazódik meg bennem a kérdés sokszor: ennek a csürhének minek... minek bármi jót... értitek... Igaz, sokkal jobb a helyzet, mint mondjuk egy banánköztársaságban vagy Szudánban, de egyrészt az az ő bajuk, másrészt nem arra felé kéne haladnunk...
.