Felújítási munkák az Esztergom-Budapest vasútvonalon

Felújítási munkák az Esztergom-Budapest vasútvonalon

2007. 10. 04. 13:06

A MÁVINFORM közli, hogy a vasútvonalakon folytatják a felújításokat, karbantartásokat, ami miatt adott időpontokban az utasokat vonatpótló autóbuszok szállítják október elején.

A Budapest - Esztergom (- Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 21.20-kor, 22.20-kor, 23.20-kor, az Esztergomból 21.08-kor, és 22.08-kor induló vonatokról Solymár és Pilisvörösvár között október 4-én, Pilisvörösvár és Piliscsaba között október 5-én vonatpótló autóbuszra kell átszállni. A Budapest - Esztergom ( - Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 21.25-kor, 22.25-kor, 23.25-kor, illetve az Esztergomból 21.08-kor, és a 22.08-kor induló vonatok helyett Leányvár és Piliscsaba között vonatpótló autóbuszok közlekednek október 6-án. A Budapest - Esztergom ( - Almásfüzitő) vonalon végzett pályafelújítási munkálatok miatt a Nyugati pályaudvarról 20.20-kor, 21.25-kor, 22.25-kor, 23.25-kor, illetve az Esztergomból 21.08-kor, és a 22.08-kor induló vonatok helyett Leányvár és Esztergom között vonatpótló autóbuszok közlekednek október 7-én.

www.mav.hu

2007. 10. 04. 17:42

sasaSk írta: Szép álom lenne ha végig dupla sínen jönnének-mennének a vonatok... de nem lesz második sínpár, az biztos. Ahhoz fúrni kéne mégegy lyukat a hegybe mondjuk, meg abba kéne hagyni a 4-es propaganda metrót és a pénzt ebbe invesztálni... mondjuk. Bár, HA igaz, amit a Kárpátok Új Géniusza és Szakértő Kormánya szajkóz, és az EU-s pénzeket mégsem lopják el teljesen ÉS meg lesz az akarat is, akkor van remény. Gondolom az EU-s pénzt nem lopják el teljesen, mert valamit azért kell a népnek is szórni, hogy kuss legyen, úgyhogy akkor már csak az akarat hiányzik ;).

Én rájöttem közben, hogy nincs okunk panaszkodni '^^ nekünk azért van ilyen gyönyörű Csodakukacunk, hogy ne zajongjunk a hosszú vonatút miatt.... más ennyi idő alatt bőven lezötyög Fehérvárra, de azt mégsem ilyen szép meg modern körülmények között teheti meg '^^

2007. 10. 04. 17:40

sasaSk írta: Ahhoz fúrni kéne mégegy lyukat a hegybe mondjuk..

Ha csak az alagút lenne egynyomtávú és ott állnának sorban a vonatok, hogy átmehessenek rajta... azt még bőven el lehetne viselni.

Törölt felhasználó #224

2007. 10. 04. 17:35

Szép álom lenne ha végig dupla sínen jönnének-mennének a vonatok... de nem lesz második sínpár, az biztos. Ahhoz fúrni kéne mégegy lyukat a hegybe mondjuk, meg abba kéne hagyni a 4-es propaganda metrót és a pénzt ebbe invesztálni... mondjuk. Bár, HA igaz, amit a Kárpátok Új Géniusza és Szakértő Kormánya szajkóz, és az EU-s pénzeket mégsem lopják el teljesen ÉS meg lesz az akarat is, akkor van remény. Gondolom az EU-s pénzt nem lopják el teljesen, mert valamit azért kell a népnek is szórni, hogy kuss legyen, úgyhogy akkor már csak az akarat hiányzik ;)

.

2007. 10. 04. 17:30

joel írta:

Mafia írta: a második sínpár kiépítését értik...

Pilisvörösvárig volt róla szó.

Hála az égnek, akkor legalább már az óbudai megállás sztornó :))

2007. 10. 04. 17:25

Mafia írta: a második sínpár kiépítését értik...

Pilisvörösvárig volt róla szó.

2007. 10. 04. 17:24

Szocka írta: ... ugyan mért kell 1 és 3/4 óra 55 km megtételéhez. Erre ugyanis 2007-ben nem lehet értelmes magyarázat. A Siemensek szerintem is jók, a szemetelés-firkálás nagyon bosszant, pedig minden éjjel takarítják tisztességgel a vonatokat ám! (Én már csak tudom, rálátok az ablakból.) Egyetlen bajom van velük, nem ilyen hosszúra nyúlt utazáshoz tervezték az üléseket...

Dehogy nincs értelmes magyarázat... pl hogy csak egy pár sín fut szinte végig, és ezért várunk Óbudán, Vörösváron, Leányváron, Dorogon, Esztergom-Kertvárosban 20-20 percet. Őszintén remélem, hogy a "felújítás" alatt a második sínpár kiépítését értik...

2007. 10. 04. 16:44

sasaSk írta: Nos... szívből remélem eredményes lesz a felújítás és a modernizáció. Én úgy saccolom, hogy kb. 30 év múlva (talán) eljutunk egy jó átlag osztrák szintre (mostani osztrák szintre, mert ők addigra az akkori állapotunkhoz képest +50 évet ránk vernek még)... Elég sokat jártam Pestre dolgozni a kis Siemensekkel (amiket én kedvelek személyszerint), de megmondom őszintén, hogy a nonstop késés (szaa' azért egy Esztergom-Pest átlag 1 és 3/4 óra az nagyon durva, és ha azt mondom nagyon, akkor úgy értsd: nagyon...), szinte nonstop problémák (légkondi, lerobbanások) élvezhetetlenné és kibírhatatlanná teszik az utazást. A baromarc kölkök már itt is firkálnak, benyomkodják, kitépdesik az ablakszigetelást, beverik az ablakokat. Ilyenkor fogalmazódik meg bennem a kérdés sokszor: ennek a csürhének minek... minek bármi jót... értitek... Igaz, sokkal jobb a helyzet, mint mondjuk egy banánköztársaságban vagy Szudánban, de egyrészt az az ő bajuk, másrészt nem arra felé kéne haladnunk...

.

Na igen, ennyi idő alatt fénykorában a Szeged-Budapest Express teljesített. Valamikor a nyolcvanas évek elején... Tudom én, hogy az Alföld, meg az villamosított vonal, de akkor sem tudok elvonatkoztatni, hogy ugyan mért kell 1 és 3/4 óra 55 km megtételéhez. Erre ugyanis 2007-ben nem lehet értelmes magyarázat. A Siemensek szerintem is jók, a szemetelés-firkálás nagyon bosszant, pedig minden éjjel takarítják tisztességgel a vonatokat ám! (Én már csak tudom, rálátok az ablakból.) Egyetlen bajom van velük, nem ilyen hosszúra nyúlt utazáshoz tervezték az üléseket...

Törölt felhasználó #224

2007. 10. 04. 16:31

Nos... szívből remélem eredményes lesz a felújítás és a modernizáció. Én úgy saccolom, hogy kb. 30 év múlva (talán) eljutunk egy jó átlag osztrák szintre (mostani osztrák szintre, mert ők addigra az akkori állapotunkhoz képest +50 évet ránk vernek még)... Elég sokat jártam Pestre dolgozni a kis Siemensekkel (amiket én kedvelek személyszerint), de megmondom őszintén, hogy a nonstop késés (szaa' azért egy Esztergom-Pest átlag 1 és 3/4 óra az nagyon durva, és ha azt mondom nagyon, akkor úgy értsd: nagyon...), szinte nonstop problémák (légkondi, lerobbanások) élvezhetetlenné és kibírhatatlanná teszik az utazást. A baromarc kölkök már itt is firkálnak, benyomkodják, kitépdesik az ablakszigetelást, beverik az ablakokat. Ilyenkor fogalmazódik meg bennem a kérdés sokszor: ennek a csürhének minek... minek bármi jót... értitek... Igaz, sokkal jobb a helyzet, mint mondjuk egy banánköztársaságban vagy Szudánban, de egyrészt az az ő bajuk, másrészt nem arra felé kéne haladnunk...

.