Könnyedén felpörgetheted esztergomi vállalkozásodat, pár kattintással csodákra lehetsz képes

2015.11.16. 13:04

Használd ki a legnagyobb közösségi oldal újdonságát: célozz Facebookon azokra, akik Esztergomban az üzleted, vállalkozásod közvetlen közelében vannak.

Facebook hirdetés

Mi lenne, ha az összes embert, aki Esztergomban az üzleted, éttermed,  vállalkozásod 1 kilométeres körzetében a Facebook-ot használja aktuális ajánlatoddal, szolgáltatásoddal, termékkeddel utol tudnád érni? Értesíteni tudnád, hogy új pizza került az étlapra, friss zöldség érkezett a zöldségesedbe? Most már ezt könnyen megteheted .  Ma a 18-29 évesek közel 40%-a, a 30-39 évesek több mint 30%-a szinte egész nap a telefonját használja, itt keres és ezen keresztül informálódik. (Google aktuális hazai felmérés alapján). Ezért nagyszerű lehetőség vannak az ilyen típusú megjelenésekben.

 

Milyen célzás lehetőségek vannak ezzel az új módszerrel?

Kövesd az oldalt: követők gyűjtése.
Tudj meg többet:  weboldalra kattintás ösztönzése.
Hívd most:  azonnali telefonhívás kedvezményezés
Útvonaltervezés: útvonal a boltodhoz
Küldj üzenetet: a Facebook oldaladnak tud üzenetet küldeni.

 

Hol érhető el ez a célzás lehetőség?

A Facebook hirdetéskezelőjében, új hirdetés feladásokar jelenik meg a hirdetétési variációk között a következő elnevezéssel: A vállalkozás közelében élők elérése

 

Segítünk

Mostantól havonta többször jelentkezünk ehhez hasonló tippekkel, újdonságokkal az online marketing eszközök világából. Elsősorban Facebook, Adwords, adatbázis építés és SEO (keresőoptimalizálás) témában. 

 

Ha a leírtakkal kapcsolatban kérdésed merül fel, azt hozzászólásban tedd fel és mielőbb igyekszünk rá szakmai segítséget nyújtani.

 

(X)

2015.11.17. 9:21

Kedves András,

A Facebook elérés és kattintás alapján tud számlázni, hirdetési beállítástól függően.  A kattintás díja függ, hogy mennyire népszerű a post, a hirdetés, amit megjelentet. Mennyire nyeri el az emberek tetszését, vagyis ha sokan hozzászólnak, megosztják, lájkolják, akkor 2-3ft/kattintás is lehet a hirdetés díja. Az átlagos kattintási díj 10-30Ft között mozog, de egy rosszul beállított post esetén akár 80-100ft/kattintás is lehet. A jó hír az, hogy a rosszul teljesítő hirdetések azonnal leállíthatók. Így a rossz döntésünket könnyen korrigálhatjuk a hirdetéskezelőben.

2015.11.17. 3:58

Kérdés, facebook hírdetéssel kapcsolatban!

 

Ha feladok egy ilyen hírdetést, "Helyi simertség" témában, akkor az mennyi pénzbe kerül?

ppA.

Felhasználási feltételek és adatvédelmi nyilatkozat | Moderálási alapelvek | Médiaajánlat | Impresszum