2013-ban jelent meg a Magyar Közlöny hasábjain, hogy kijelölték az M0-s autóút 10-es és 11-es út közötti szakaszának nyomvonalát. Az új útszakasszal az ország egyik legjobban igénybevett gyorsforgalmi útjának terhelését kívánták volna csökkenteni. A 10-es főút bekapcsolásával a körgyűrű gyorsforgalmi úttal kötötte volna össze a fővárosba vezető minden főutat. A fejlesztéssel Óbuda és lényegében a teljes budai oldal mentesülhetett volna a fővárost az Almásfüzitő - Esztergom - Dorog - Pilisvörösvár vonalról érő jelentős forgalomterhelés alól. A tervezet szerint a munkálatok 2017-től kezdődhettek volna meg.
Milyen problémákkal küszködik az „ismeretlen autós”? Korábbi cikkünkben már rámutattunk a beruházás jelentőségére.
Csak valamikor 2022 után fejezné be a kormány az M0-s Budakalász és Pilisborosjenő közötti nyolc kilométeres szakaszát.
A a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) egy szűk körű egyeztetésén esett szó, amelyen a 10-es és 11-es főút közti települések polgármesterei és civil szervezetek vettek részt. Az illetékesek állítólag itt mondták el, hogy a 2021-ig tartó EU-s támogatásokból nem jut majd erre a beruházásra.
A tervezett szakasz egyébként valószíűleg elég drága lenne, hiszen két alagutat is ki kellene alakítani. Ahhoz, hogy megépüljön a Budapestet körülvevő M0-s körgyűrű, ez lenne az első lépés, amelyet a Solymár és Biatorbágy közti 18 kilométer követhetne – amennyiben ezekre jut majd uniós pénz.
Ez már egyszerűen nevetséges. Hajrá, mindent pénzt a stadionokba, meg a sehová sem vezető utakba!
ööö.. biztos vagy Te ebben?
Viszont nézd a hír jó oldalát: 2022-ben is EU tagok leszünk:)
Ez már tényleg vicc! Addigra a fordulónként kb 20 ezer embert érintő labdarúgásnak új stadionjai lesznek, legalább az NB III szintjéig.
Meggyes Tamás helyett:Völner Pál
Meggyes Tamás lerendezte.
Majd jön a "Tétényi Évával Tétényi Éváért" mozgalom és mindent megold, mint Esztergom közvilágítását...
Hajrá magyarok,hajrá Magyarország!