Magyar autó motorosoknak
Gazdaság
2007. okt. 30.

<p>A Suzuki SX4 érdekes átalakításon esett át - aki eddig unalmasnak érezte volna a kormánykerék tekergetését, az fellélegezhet, végre igaz szelíd motorosként irányíthatja az autóját. Láttunk már egy-két érdekes variációt az esztergomi "mi autónkra", most a Suzuki SX4-et motorkerékpárrá építette át a Road Race Motorsports műhely</p>

A Las Vegas-i SEMA tuningkiállításon ma mutatkozik be a SXForce.

A Suzuki SX4-esének neve hallatán nem épp a sportsikerek jutnak az ember eszébe, de a japán gyártó motorkerékpárjai annál inkább az élvonalba tartoznak a versenyeken. Épp ezért alakították át az esztergomi járgányt, hogy a kétkerekűek dicsfénye rá is vetülhessen - és ez már nem is az első ilyen próbálkozás.

Az SXForce LIVE 2 literes, 250 lóerős turbómotort kapott, ötsebességes kézi váltóval, természetesen a futóművet, és a gumikat is mind sportverzióra cserélték - 225/45-18-asok elöl, 235/40-18-asok hátul. Ahol lehetett, az SX4 karosszériaelemeit több helyen szénszálas műanyaggal váltották, az autó elejére brutális légbeömlőket szereltek, az autó hásó részére pedig komoly diffúzort és szárnyat szereltek.

A kormányt nem városi parkolásra találták ki

A Hayabusa néven is emlegetett GSX1300R sportmotorra a legegyértelműbb utalás azonban az utastérben fogadja a vezetőt: a tuningszakemberek a hagyományos kormánykereket ugyanis a motor kormányára cserélték - hogy milyen lehet többször teljesen körbetekerni, nem tudjuk. A beltérben még több szénszálas műanyag található, a középkonzol LCD-kijelzője pedig a motor adatairól tájékoztat folyamatosan.

Ahogy a motoron is legfeljebb ketten férnek el, úgy az SXForce is csak kétszemélyes - az átalakítás során a hátsó ülések helyére egy brutális hangrendszer került.

forrás: vezess.hu

(forrás)