"Nem igazán van jelentősége a portál szempontjából a marketingnek."
Akkor te sem vetted még észre, hogy az tele van hiredtéssel, partner? :-D
"Most komolyan, ilyen mélyre le kell menni, ha veled akar kommunikálni az ember? Figyu, láttál már telesales rendszereket? Tudod hogyan működik egy sales call center"
Bármennyire is azt szerettnéd sugallni partner, az én tudásom nem egyenlő a foximaxid szintjével, de abban ugye gond nélkül megegyezhetünk, hogy egyikünk ismerete sem zárhatja ki akár az elmúlt rendszerben hasonló jellegű adatbázisok készítési lehetőségét? Maximum a készítés célja és felhasználása lehetett más. Ha nekem nem hiszed el, kérdezd meg a veled itt biztosan egyenlőnek minősülő és nálam sokkal okosabb - egykor "üzleti tervvel" urban legend szakértő ismerősödet - aki a fórumban nemrég még sajátnak hitt "elővásárlási jogán" a helyi népszavazással politikai marketingelt!
"Mindenkinek el kell mondani, hogy "kevesebb lesz a szemétdíj ha az igenek győznek", meg "rendezettebb, olcsóbb lesz a piac, ez mindannyiunk érdeke", meg hasonlók."
Igen, igen. Aktivizálni kell őket partner! Ez nem vitás. De azért továbbra is csak óvatosan a helyi aktivistáknak szóló "olcsó" marketing tanácsokkal, mert ilyenkor az egyértelmű kinyilatkoztatások sem úszhatók meg mindig olcsón! Egyes kampány tevékenységek könnyen belefuthatnak a Btk 211.§ e) pontjába való ütközés lehetőségébe! Arra is érdemes lenne talán felhívni a figyelmüket! Az egyértelmű "lesz" helyett ajánlatosabb lenne pld. meggyőzéskor inkább a megengedő "lehet" forma használata, nehogy az végül még megtévesztésnek minősüljön!
"Oh, már megint ezek a lejárt szavatosságú komcsi ideák. Ideje lenne kidobni a coccialista tankönyveket, ha azokban ilyeneket tanítottak a foximaxin."
Igen, igen. Ismét az emberi, a beszélgetőtársat egyenlő partnernek tekintő - véletlenül sem lekezelő, és nem is öntelt - a provokációnak még a látszatát is elkerülő hozzászólás. Méltó folytatása egy előző ideológia "birói" gyakorlatának...
"Marketing nélkül lehet akármilyen hiperszuper terméked, csődbe mész."
Hmm... Amit előzetesen (szarkasztikusan) írtam sem én mondtam először, hanem Edwin Herbert Land amerikai tudós, a polaroid technika feltalálója és a Polaroid Corp. társtulajdonosa. Eredetiben így hangzik: "Marketing is what you do when your product is no good", de kötve hiszem, hogy tanított/tanították volna őt a foximaxin!
Annál inkább taníthattak ott ilyeneket (ami szintén nem tőlem származik) : "mindenki aki az adatbázisban benne van minden nap végén kötelezően bele kelljen vezetnie, hogy hány emberrel beszélt, hány reagált pozitívan, hány reagált negatívan...", bár biztosan ezt is csak az tudhatja, akit ott tanítottak. Én csak azt tudom, hogy engem biztosan nem.
Ez nem provokáció? Vagy ez itt még simán belefér...? :-D
Én nem mondtam mást, mint egy pszichiáter ismerősöm véleményét. Egy reklámcég meg csak annyira lehet "hazug", mint amennyire pld. Tétényi másképp mondja az igazat. A marketing viszont leginkább az, amit akkor csinálsz, ha nem elég jó a terméked!
"Nem igazán van jelentősége a portál szempontjából a marketingnek."
Akkor te sem vetted még észre, hogy az tele van hiredtéssel, partner? :-D
"Most komolyan, ilyen mélyre le kell menni, ha veled akar kommunikálni az ember? Figyu, láttál már telesales rendszereket? Tudod hogyan működik egy sales call center"
Bármennyire is azt szerettnéd sugallni partner, az én tudásom nem egyenlő a foximaxid szintjével, de abban ugye gond nélkül megegyezhetünk, hogy egyikünk ismerete sem zárhatja ki akár az elmúlt rendszerben hasonló jellegű adatbázisok készítési lehetőségét? Maximum a készítés célja és felhasználása lehetett más. Ha nekem nem hiszed el, kérdezd meg a veled itt biztosan egyenlőnek minősülő és nálam sokkal okosabb - egykor "üzleti tervvel" urban legend szakértő ismerősödet - aki a fórumban nemrég még sajátnak hitt "elővásárlási jogán" a helyi népszavazással politikai marketingelt!
"Mindenkinek el kell mondani, hogy "kevesebb lesz a szemétdíj ha az igenek győznek", meg "rendezettebb, olcsóbb lesz a piac, ez mindannyiunk érdeke", meg hasonlók."
Igen, igen. Aktivizálni kell őket partner! Ez nem vitás. De azért továbbra is csak óvatosan a helyi aktivistáknak szóló "olcsó" marketing tanácsokkal, mert ilyenkor az egyértelmű kinyilatkoztatások sem úszhatók meg mindig olcsón! Egyes kampány tevékenységek könnyen belefuthatnak a Btk 211.§ e) pontjába való ütközés lehetőségébe! Arra is érdemes lenne talán felhívni a figyelmüket! Az egyértelmű "lesz" helyett ajánlatosabb lenne pld. meggyőzéskor inkább a megengedő "lehet" forma használata, nehogy az végül még megtévesztésnek minősüljön!
"Miért tekintenélek téged egyenlő partnernek?"
Mert esetleg ez egy jó marketing fogás lett volna a portál szempontjából. Mindenesetre én továbbra is egyenlő partnernek tekintelek. :-)
"Oh, már megint ezek a lejárt szavatosságú komcsi ideák. Ideje lenne kidobni a coccialista tankönyveket, ha azokban ilyeneket tanítottak a foximaxin."
Igen, igen. Ismét az emberi, a beszélgetőtársat egyenlő partnernek tekintő - véletlenül sem lekezelő, és nem is öntelt - a provokációnak még a látszatát is elkerülő hozzászólás. Méltó folytatása egy előző ideológia "birói" gyakorlatának...
"Marketing nélkül lehet akármilyen hiperszuper terméked, csődbe mész."
Hmm... Amit előzetesen (szarkasztikusan) írtam sem én mondtam először, hanem Edwin Herbert Land amerikai tudós, a polaroid technika feltalálója és a Polaroid Corp. társtulajdonosa. Eredetiben így hangzik: "Marketing is what you do when your product is no good", de kötve hiszem, hogy tanított/tanították volna őt a foximaxin!
Annál inkább taníthattak ott ilyeneket (ami szintén nem tőlem származik) : "mindenki aki az adatbázisban benne van minden nap végén kötelezően bele kelljen vezetnie, hogy hány emberrel beszélt, hány reagált pozitívan, hány reagált negatívan...", bár biztosan ezt is csak az tudhatja, akit ott tanítottak. Én csak azt tudom, hogy engem biztosan nem.
Ez nem provokáció? Vagy ez itt még simán belefér...? :-D
Én nem mondtam mást, mint egy pszichiáter ismerősöm véleményét. Egy reklámcég meg csak annyira lehet "hazug", mint amennyire pld. Tétényi másképp mondja az igazat. A marketing viszont leginkább az, amit akkor csinálsz, ha nem elég jó a terméked!
A pontozónak: Tanácsodra megmutattam magam egy pszichiáternek. Azt mondta, hogy szerinte nem létezik őszinte marketing.
Úgy látszik ehhez sem értek... :-DD